Friday 26 August 2011

hey..heyy..heyy..rayer datang lagii


Amboiiii...seronok bebenor yer kome..ape yang tak seronok nyer..raya udah nak dekat.lagi 3 hari nak sambut raya.aku pun sama gakk..tapi raya skang ngan dulu jauh beza..jauh benor bezanya yobbb.kalo masa kecik2 dulu orang bagi duit raya kat kita..al maklumlah budak kecik katakan..tapi skang lain plak ceritanya..kita la plak yang bagi duit raya kat budak2.

ehhh..kalo tak bagi duit raya takleh ker..hah..hahh..hahh..??ape kata bagi coklat jerr..takpun gula2 yang rega 10sen 2 bijik tuh..alaaa..budak2 kan suker bebenor ngan gula2 nieh kannn...hikhik..alasan takleh blah kan.sajer nak ngelak dari bagi ampau.
haaa...satu lagi yang meriah nyer masa raya nieh..orang2 jauh mula la berpusu pusu nak balik kg...uikkk..seronokk kannn..aku udah lama tak merasa saat2 macam tu..masa stadi dulu jerrr..skang tak dahh.

bagi yang balik ngan kenderaan sendiri tak kira la ngan keta ker..motor kerr..beskal ker(ader ker orang balik ngan beskal..??) harap kome berhati hati lah di jalan raya..inagt lah orang tersayang kat umah yang tgh menunggu tu.bwk slow2..jgn bawak cam siput udah la yerr.

soooo..sempena ari raya nieh aku nak mitak maaf mintak ampun andai selama ni aku ader wat silap dalam sedar atau di luar kesedaran aku(ayat takleh blah) kat saper2 jer..yang dekat mahupun yang jauh.bermaaf maafaan la sesama kita...SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments:

Post a Comment